O nás

EduPage
Školní poradenské pracoviště Domů ZŠ Dolní Lhota MŠ Dolní Lhota Jídelníček

Škola v přírodě Soběšice

Stejně jako na dopravním hřišti, tak v Soběšicích si s námi příroda pěkně pohrála. Na dopravním hřišti sněžilo, v Soběšicích naštěstí ne. Program: Voda, pramen života – se naplnil vrchovatě. Vodu i bahno jsme měli většinu dní od země po kolena a od hlavy až k patě. Naštěstí jsme zase všechno zvládli. Také díky výborným sušákům, na kterých vždycky všechno rychle uschlo, a bahno jsme se pak pokusili vytřepat.

Děkujeme lektorům za bezvadný program, paní kuchařce za vynikající snídaně, obědy, večeře i svačiny   :-)

A co jsme vlastně zažívali, si můžete přečíst po jednotlivých dnech z našich deníků:

1. den
Jáchym Kolář

Dnes, když jsme přijeli, kolem desáté hodiny do Soběšic k pracovišti Jezírko, jsme hráli orientační, seznamovací hru s areálem. Pak jsme šli na oběd, který byl výtečný. Po obědě byl sraz u teepee stanu. Hráli jsme hádací hru v lese, pak jsme v potoce lovili blešivce. Po svačině jsme šli potokem až k velké hrázi. Vraceli jsme se procházkou k Jezírku.

2. den
Lea Krátká

Druhý den byl a já jsem byla hodně zmrzlá. Snídaně byl malý švédský stůl. Hráli jsme hru na rozehřátí venku, pak jsme u pece povídali. Na tabletu jsme se učili o zvířatech a ptácích. Po hrách jsme koukali na film o přírodě a vysvětlovali si, co a jak. Po obědě byl odpolední klid. Pak jsme lovili zvířata a byla večeře. Večer jsme slavili Julču a Emmču a šli spát.

3. den
Josef Alexa

Dnes jsem se skvěle vyspal. Hráli jsme těžkou hru, ale zábavnou. Jmenovala se: kartografové. Pak jsme se šli podívat na modely říčních koryt. Pak jsme měli oběd. Byl skvělý. Poté jsme tvořili model své vlastní krajiny, náš výtvor se naší skupině povedl. Dnešek byl super.

4. den
Melaniia Buriak

V pátek jsme se probudili a šli jsme se nasnídat. Převlékli jsme se, uklidili pokoj. Nakonec jsme šli ven na výlet. Chodili jsme v blátě. Potom jsme se vrátili a povídali jsme si, co nás bavilo a co jsme zažili. Snesli jsme kufry dolů a šli jsme se naobědvat. Nakonec jsme pak odjeli domů autobusem.