Školní události -
Čarodějnice aneb projekt žáků 5. B třídy
S čarodějnicemi strávili žáci 5. B téměř dva měsíce.
Vše začalo v hodinách čtení, kde děti na pokračování četly
knihu Roalda Dahla s názvem Čarodějnice.
Jelikož ve slohu se žáci právě učili v rámci učiva o popisu
popisovat osobu, pokusit se popsat čarodějnice se vlastně nabízelo. A tak hlavní
nejvyšší čarodějnice, z již zmiňované knihy, byla první, kterou kluci a holky
popisovali.
V dalších hodinách žáci tvořili obrazy vlastních originálních
čarodějnic. Malovali barvami i voskovkami, stříhali a lepili, používali různé
látky, vlnu, knoflíky, provázky, větvičky… Vznikla spousta úžasných čarodějnic.
Co čarodějnice, to originál! Moc se dětem povedly. A pak už na žáky čekal
poslední úkol. Čarodějnice popsat,
tzv.od hlavy až po paty.
Všechny čarodějnice si můžete prohlédnout na chodbě u
počítačových učeben. A nejen to. Svůj hlas můžete dát jedné z čarodějnic,
která se vám nejvíce líbí. Zároveň si můžete i zasoutěžit. Přečtěte si tři
popisy čarodějnic, jejichž autory jsou právě žáci 5.B. A jestlipak poznáte,
který popis patří ke které čarodějnici? Odpovězte.
Takže hlasujte pro čarodějnice, čtěte a vybírejte, soutěžte!
(Na správné řešitele čeká malá sladká odměna).
Vlasta Plchová
|