Distanční výuka českého jazyka probíhala v šestém, sedmém a osmém
ročníku i v červnu. Žáci sice měli možnost usednout po téměř třech
měsících zpět do lavic, ale jejich návrat byl možný jen na pár hodin a
hodiny probíhaly víceméně formou konzultací. A navíc neměli možnost
přijít všichni.
Bylo moc fajn, vidět žáky sedět opět v lavicích, mluvit s nimi z očí
do očí, usmát se na ně, pracovat společně.
Poslední červnový slohově-literární úkol, který byl zadán formou „na
dálku“, se skládal ze tří částí. Nejprve se měli žáci rozhodnout, o čem
by chtěli psát. Na výběr byly: zhlédnutý film, přečtená kniha, zajímavé
pozorování nějakého živočicha či nějakého úkazu v přírodě. Druhým úkolem
bylo nakreslit obrys osoby, věci, zvířete, prostě něčeho, co souviselo s
knihou, filmem či pozorováním. A třetím úkolem bylo do obrysu obrázku
napsat pár vět, postřehů a zajímavostí o knize, filmu či přírodě.
A vznikly práce vskutku velmi vydařené. Chválím :-)
Milí šesťáci, sedmáci a osmáci, protože jsem neměla možnost se s vámi
všemi vidět, přeji vám, aspoň touto formou, hezké prázdniny a na všechny
se těším v září :-)
Vlasta Plchová
|