Školní události -
Na návštěvě u starosty
Žáci třetích tříd v rámci projektu Poznáváme svoje město
navštívili 24. listopadu 2010 starostu města Blanska pana Lubomíra Toufara. Jak
viděly návštěvu děti? Předkládáme pár postřehů:
Nikol Procházková:
Pan starosta nám říkal, že 24. 11. ráno šel zkontrolovat
městskou policii. Všem se nám podepsal do sešitu prvouky. Jmenuje se Lubomír
Toufar.
Robert Flídr:
Byli jsme u starosty města Blanska. Ukázal nám obřadní síň.
Potom jsme šli do informační kanceláře. Bylo to super.
Sára Vozáryová:
Byli jsme na procházce u pana starosty. Ještě v zasedací
místnosti, v obřadní síni. A k tomu v blanenské informační kanceláři.
Samuel Marek:
Byl jsem na radnici. Viděl jsem pana starostu. Moc se mi to
líbilo.
Zuzana Hasoňová:
Byli jsme na radnici za panem starostem. Potom v informační
kanceláři. Tam jsme všichni dostali propisky.
Ondřej Novohradský:
Mně se líbilo, jak nám pan starosta vysvětloval různé věci.
Bylo to tam super! Bavilo mě to tam.
Stanislav Široký :
Pan starosta nám povídal o své práci. Ukázal nám zasedací
místnost a obřadní síň. Přinesli jsme mu přání a on nám nabídl coca-colu. Bylo
to dobrý!
Nikolas Nečas :
Pan starosta nám povídal o městě Blansku, ukázal nám státní
vlajku a vlajku našeho města, zasedací místnost a obřadní síň. My jsme mu
přinesli přání a obrázky.
Ondřej Šebela :
Šli jsme na radnici, protože tam pracuje pan starosta. Šli
jsme tam, abychom ho poznali. Odpovídal nám na všelijaké otázky a ukázal nám
obřadní síň. Přinesli jsme mu přání a obrázky. Líbilo se mi na tom to, že byl
moc hodný a dal nám coca-colu.
Zdeněk Hoder :
Pan starosta nám povídal o záležitostech města. Ukázal nám
vlajky státu a města, obřadní síň, vyfotil se s námi, nabídl nám coca – colu
ZERO a pak už jsme šli. Návštěva byla NEZAPOMENUTELNÁ.
Denisa Dokoupilová:
Pan starosta nám povídal o městě. Ukázal nám obřadní síň a
zasedací místnost. Ta se mi moc líbila!
Ing. Lubomíru Toufarovi děkujeme za milé přijetí na radnici.
Pracovnicím informační kanceláře za vstřícnost i dárek pro
žáky.
IS
RN
žáci 3. A, B
|