Tento den byl motivován právě probíraným učivem, tj.vyjmenovanými slovy. Proto jeho název zněl: Hry s vyjmenovanými slovy. Někdo si možná řekne, co asi mohou dělat děti celý den na toto téma, to musí být nudné a únavné. Opak je pravdou, neboť práce byla tentokrát organizována formou „Daltonské výuky“. Ta spočívala v tom, že každý žák plnil zadané úkoly v pořadí předmětů podle vlastní volby a tempa. Určitá část úkolů byla povinná pro každého žáka a po splnění základních úkolů mohli žáci plnit „extra úkol“. Splněné úkoly si žáci samostatně překontrolovali, opravili a zaznamenali jeho splnění do připraveného přehledu. Na začátku celého dopoledne si poslechli písničky na vyjmenovaná slova od „Dády“. Potom již následovalo vlastní plnění úkolů, ve kterých nechybělo vyhledávání vyjmenovaných slov a malování obrázku k písničce, doplňování nejrůznějších hádanek a rébusů. Žáci si také procvičili matematiku při zajímavém počítání chyb a v úkolu z výtvarné výchovy kreslili obrázek k libovolně vybranému vyjmenovanému slovu. V extra úkolu potom doplňovali i,í/y,ý v různých slovech. Po splnění úkolů a jejich zaznamenání si žáci volili individuální činnosti v podobě stolních her, četby apod. přitom dbali na to, aby nerušili své kamarády, kteří ještě pracovali. Tato forma práce se žákům velmi líbila, byli spokojeni se svými výkony a dovednostmi a podle jejich slov a ohlasů se již těší na další zajímavé činnosti.
Třídní učitelky III.ročníků.