Školní události
Dokumenty školy
Školská rada
Školní jídelna
Školní družina
Pro žáky
Pro učitele
Pro rodiče
Projekty
O nás
Klub nadaných dětí
Salmovka
ZŠ a MŠ Blansko, Salmova 17
ZDRAVÁ ŠKOLA - ŠKOLA PRO ŽIVOT
Škola podporující zdraví.
Domů ZŠ Dolní Lhota MŠ Dolní Lhota Jídelníček
Kalendář.
Aktivní škola.
TOPlist
Telefonní seznam.
E-mail.
Termínový kalendář na školní rok 2016 - 2017.

Anglické divadelní představení.

 

V rámci výuky jazyků jsme navštívili anglická divadelní představení, připravená Divadelním centrem ze Zlína. Mladší žáci zhlédli pohádku Puss in boots a ti starší si vychutnali již třetí pokračování životních peripetií Petera Blacka. Jak představení hodnotili sami žáci si můžete přečíst níže.

Puss in boots

"Bylo to srandovní, protože tam byl pořád hladový král. Bylo to anglicky." Erik 4.A

"Bylo to zajímavé. Hezky nachystané. Líbilo se mi to. Hlavně se mi líbilo, že to říkali časky a pak anglicky. Za mě dobrý." Natálie P. 4.A

"Celé divadlo bylo úžasné, hlavně to vyměřování." Honza B. 4.A

"Nejvíc se mi líbil ten kocór." Matěj B. 4.A

"Bylo to velmi zábavné. Škoda, že na to nepůjdeme ještě jednou." Jan O. 5.A

"Nejvíc se mi líbil kocour a král. Moc se mi to líbilo." Vítek A. 5.A

 

Peter Black 3

"Divadlo bylo super. Doufejme, že bude pokračování. Rozuměl jsem skoro vše. Kebab pobavil." Vojtěch G. 8.B

"Nemohla jsem se dočkat na další díl! Vždy to bylo vtipné, mělo to dobrý příběh, herci naprosto úžasní. <3" Vendula Š. 8.B

"Mně se tato část líbila asi nejvíc ze všech, rozuměl jsem jako by mluvili česky a doufám, že vymyslí i pokračování." Zdeněk H. 9.A

"Bylo to dobrý, ale minulé díly byly lepší. Šlo jim dobře rozumět." Stanislav Š. 9.A

"Představení se mi líbilo, ale v některých částech mi připadalo nudné. Šlo na tom vidět hodně přípravy a snahy." Patrik. D. 9.A

"Tento díl se mi zdál takový zajímavější, jak z hlediska hraní, tak i z hlediska angličtiny. Zdálo se mi, že tato angličtina byla lehčí, nebo že jsem tomu víc rozuměla. Ale celkově se mi to líbilo více než ty předchozí díly." Michaela S. 9.A